Obserwatorzy

środa

... lalka - aniołek ...

.....I tak sobie znowu posiedziałam do drugiej w nocy , bo przecież w nocy się nie śpi tylko siedzi :)) .. pomachałam igłą i uszył mi się taki oto aniołek :)) ... a tak pięknie prószył śnieżek  za oknem że żal było iść spać .. no i mam za swoje ... podpuchnięte oczy od niewyspania , aniołka i słoneczko bo po śniegu już nie ma śladu ... :)) ... a to wszystko dla Was kochane dziewczyny za te wasze miłe słowa :)).... 
..  No cóż teraz jak już sesja z aniołkiem jest na blogu to idę na godzinkę przykleić się do poduchy może dośpię zaległą nockę i w końcu lepiej będę widziała na oczy,a i moja buzia   się zamknie od ziewania :)) ....miłego oglądania ..:   :))
.. :)) ..


*******
******
WERKA



*********************************
******************************************

 

*****

*****
***
*

7 komentarzy:

  1. WARTO BYŁO ZARWAĆ NOC:)ANIOŁEK JEST SŁODZIUTKI:)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest uroczy! Super zdjęcia!
    Kolorowych snów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest! Ubranko ma rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje aniołki i laleczki są piękne, zachwycają mnie również zdjęcia na Twoim blogu, takie przemyślane, doskonałe :) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia no i aniołki też:) Ja też bym chciała w nocy poracowac ale niestety po 23 nie daję rady:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że też jesteś miłośniczką szycia zabawek i aniołków.Również lubię to robić.Werka wspaniała.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje prace, a lale są słodkie, romantyczne i wspaniale dopracowane. Podziwiam kunszt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ciepłe słowa :))