Obserwatorzy

niedziela

... lalka- Lucynka :)) ...

.... Witam :))..
..Lucynka to moja druga lalka z dużą głową i w dodatku stojąca jak przystało na lalkę :))
... troszeczkę mnie wymęczyła , ale opłacało się bo efekt pracy widać na zdjęciu :)) .. jak to mój mąż powiedział ostatnio  ,,- ta lalka to najładniejsza jaką uszyłas kochanie ,, ...no może nie są to słowa uznania na jakie czekałam ale, czego można spodziewać sie po facecie ? dobre i to :))..
**********************
************
*****************
********


*******************
***********

*********************
***********

*******************
*********** 

*****************
**********

*********************
*************

********************
***********8

****************
***********************
****************
******
*

23 komentarze:

  1. Wyszła ci ślicznie i kurteczka ma fajny fason ,czapeczka delikatna urzekająca super .Widzę ,że nabierasz coraz więcej ochoty do tworzenia lalek :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te Twoje lale :) Nie mogę wyjść z podziwu, za każdym razem kiedy tu do Ciebie zaglądam:) Zazdroszczę talentu :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, Lala jest cu-do-wna!!!
    Pięknie ją ubrałaś, a ten kubraczek to z wielką przyjemnością i ja bym założyła.
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! A jak fajnie ubrana !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłe słowa :)) Warto było ją uszyć żeby pocieszyć oko , ale uwierzcie mi , jak lalkę tildowską szyje w jeden dzień tak tą z ,, dużymi stopami,, szyję ok 4-5 dni ... jest naprawdę pracochłonna :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna jest!!!
    A wszystkie dodatki pięknie z sobą harmonizują.
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna lala - po prostu doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wspaniałe lalki. Pozwolisz, że będę Ciebie podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. O...bozie, bozie... Toż to nasz Zuzinek! :))) Nawet zadbałaś o rękawiczki dla niej!
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie ją ubrałaś-jestem pod wrażeniem!!! Jeszcze nigdy nie widziałam tak gustownie ubranej lalki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och,rozkręcasz się na całego! Lala jest wspaniała! Te wszystkie dodatki!Kolory i ubranka są idealnie dobrane.Nic dziwnego ,że uszycie takiego cudeńka jest pracochłonne.Tyle tu dopracowanych szczegółów.Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. KURDE BLASZKA......JA MYŚLAŁAM ŻE TO DZIECKO,MAŁA DZIEWCZYNKA HEHEHEEHHE CUDNA LALA:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczniutka:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna lalka z przyjemnością odkryłam wspaniały blog, który bęę obserwowała, pozdrawiam Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna lala:-) A zdjęcia jakie piękne:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna laleczka!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu. Jest poprostu przecudna, nie mogłam się napatrzeć ;))) Będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna lalka. :)
    Będę podglądać Twojego bloga, piękne rzeczy Ci wychodzą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, dziękuję za zaproszenie i miłe słowa.
    Śliczne lalki, na prawdę.
    Też mam gdzieś wykrój na podobną lalę, ale wciąż mi czasu brak...
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam i jednocześnie zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia :) To co tworzysz wymaga dużego talentu i wyobraźni, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślczna jak jej Twórczyni :).....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ciepłe słowa :))