Obserwatorzy

środa

Moja nowa lalka :))

......   W końcu znalazłam wykrój na lalkę  , na którą od dawna polowałam po internecie     :))
i oto jest moja pierwsza lalka z dużymi stopami :)) ...  nie jest ona jeszcze tak perfekcyjnie dopracowana jak lalki które oglądałam , ale jestem i tak zadowolona z mojego dzieła :)) Zresztą same oceńcie- czyż nie jest słodka :))...  tyle wysiłku  mnie kosztowała.  Jest naprawdę pracochłonna ... ale warto było :)) 
.....  Pomimo że się  nagimnastykowałam przy niej troszeczkę to już zabieram się do następnej :)).. Nie wiem jak Wy dziewczyny ale jak ja już coś zacznę to wtedy ślęczę nad tym moim wytworami aż do rana , aby tylko zobaczyć końcowy efekt :))....  Przy okazji chciałabym podziękować wszystkim za ciepłe słowa DZIĘKUJE DZIEWCZYNY :)))
****
***

***

***

****


******
***
*
****
**
*

15 komentarzy:

  1. Lala wyszła Ci ślicznie i te fotki super :)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lala przecudna , szyj dalej,szyj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łałłł!!!Śliczna!Ubranko ma fantastyczne!
    Jeśli ta nie jest perfekcyjna to nie wyobrażam sobie nawet jak piękne będą kolejne!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Wam wszystkim za tak miłe słowa :)) i pędze dalej machać igłą :))
    .... jeśli któraś z was chciała by wykrój napiszcie na meila to z miłą chęcia przesle ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogłabym prosić o wykrój na podobną lalkę to byłabym wdzięczna. Napisałam @ do Ciebie. Serdecznie pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję.

      Usuń
  6. Witam serdecznie przyznałam ci wyróżnienie. Do pobrania tutaj: http://agastarart.blogspot.com/2013/01/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ciepłe słowa :))