Obserwatorzy

czwartek

.. nowe torby .. na zakupki :))

Wczoraj cały dzień leżałam. Ale  za to dzisiaj !!! Moje Kochane, dzisiaj od rana juz trzymam nogę na pedale od maszyny :)),  Vena wróciła i to z jaką siłą i jakim kopem ...
*****
**
*

*****
**
*

*****
**
*

*****
**
*
Mianowicie uszyłam dzisiaj dwie torby na miasto albo zakupy jak kto woli .. Jedna do sukienki a drugą bardziej sportowa np. do dżinsów . Obydwie uszyłam w try miga a do tego zeby było mało miałam jeszcze siły i uszyłam   trzy nowe abażurki do moich lampek ale to juz w następnym poscie . A teraz zapraszam do oglądnięcia moich torebek :)))  

2 komentarze:

  1. śliczności:))) Piękne torby na zakupy, ale można je nosić też do sportowych strojów, pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne torebki, pomysłowe:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ciepłe słowa :))