Obserwatorzy

wtorek

... Anioły ....


.... Śnieżek pada , mój mąż już w domku i znowu zostałam sama :(...
.. dobrze że z nudów czasem coś wytworzę bo chyba inaczej bym zapadła w sen zimowy ...
...własnie skończyłam moje nowe anioły z tłustymi tyłeczkami :)) .. jakoś mozolnie mi się ślimaczyły w rękach zanim je poobszywałam ..   ostatnio nie mam pomysłu na ubranka dla moich ,, lalek ,, ...
.. no ale są , powstały więc zapraszam do oglądania :)).. 
.. a za oknem znowu śnieżek pada .....
.........




*****
*****
*****



****

........ :))

9 komentarzy:

  1. Para wyjatkowa;-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I Ty mówisz Beatko, że nie masz pomysłów na ubranka????? Są śliczne, pozdrawiam i jeszcze raz dzięki♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... :))
      .. czekam Kryska na Twoje nowe lale :)) pozdrawiam :))

      Usuń
  3. genialnie poubierane- wielkie brawa za wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie mysle dlaczego ja dopiero teraz do Ciebie dotarłam.
    Rany jakie Ty piękne rzeczy tworzysz ,jestem pod ogromnym wrażeniem.
    z przyjemnosci dodaje bloga do ulubionych i pozwole sobie zagladać
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Dziękuje wszystkim za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję talentu, Twoje maskotki są prześłiczne i wykonane z niesamowitą precyzją. Nie mogę doczekać się kolejnych prac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne grubaski i mają bardzo fajne ubranka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za ciepłe słowa :))